dissabte, 22 de juny del 2013

coses que em compliquen la vida


                    

En aquests moments mentre passo comptes  (del meu salari), el pitjor mal son es la S/P 95 i el GAS/A.
Si, tenir un cotxe major d'edat es un problema! 


                              
                                   
al mateix que un 4x4 feixuc i pesant que xuma més que un infant afamat, cada cop que surt a la carretera



Ai, com reclama la jubilació el toyota caryne!  Encara que sé que costarà trobar un cotxe tant espaiós  com aquest i que aguanti així de bé. (ja ho diu el mecànic: per això  no es troben recanvis, ningú se'l treu) Farà gaire bé un any que busquem llums antiboira de segona mà i res, res de res, no se'n troben! ni miralls laterals. Que en fa d'anys que anem amb el mirall fixa en una posició perquè es va trencar  i només serveix per veure el bordillo quan vols aparcar.
Sabeu que envejo dels cotxes nous? Els faros!!!! aquests llums que il·luminen tota la carretera quan els tens al darrera i penses:  - no m'avancis, no m'avancis !!
Oh, es que els anys no em perdonen!  i cada cop em fa més mandra de conduir de nit. Serà pels llumins que m'il·luminen el trajecte?

Je,je, de totes maneres no em puc queixar, quatre carnets de conduir i dos cotxes, pitjor seria tenir-ne només un. Contant que dos carnets ja els necessiten per anar a treballar. 
El conflicte es el cap de setmana, endevineu qui es queda fumut? ;) ;)               












5 comentaris:

  1. Els cotxes són molt útils i donen autonomia. Aquesta és la part bona, però per la resta, tot un maldecap. En dónes bones proves, ja si te l'has de disputar el cap de setmana, encara pitjor. De moment, jo tinc un carnet i un cotxe, no em barallo massa.

    Has provat de mirar a l'ebay? Suposo que sí, però allà hi ha de tot, qui sap si trobaràs els recanvis que busques.

    ResponElimina
    Respostes
    1. I faré un cop d'ull, la veritat ho havia deixat a mans del mecànic.

      Bon cap de setmana.

      Elimina
  2. Per a mi el cotxe , va ser com un alliberament i com en tot, has de tenir sort, perquè això és com els rellotges...Jo n'he tingut alguns( de cotxes) que m'han anat molt bé i d'altres que han tingut pegues des del començament...Vaig començar amb el 600, el Dyane ( una mica més gros que el dos cavalls) el Citroën AX, el Peugeot 206 i ara tinc un Toyota Yaris, que va com una seda...i a més és automàtic.

    Doncs a mi el faros dels cotxes nous m'enlluernen que em passin més igual...i acostumo a dir per dins :animal, abaixa els llums!
    A veure si pots solucionar els problemes, perquè sinó, més que fer-te servei, et donen preocupacions...
    Petonets.

    ResponElimina
  3. Ja fa gairebé dos anys que han deixat de complicar-me la vida els cotxes, des que el meu "Panda" em va dir que volia jubilar-se. Ara utilitzo els trens, els busos, els taxis, les cames i, de tant en tant, algun amic em fa el favor.
    Pensava que seria complicat després de gairebé 33 anys de conduir el meu propi vehicle, però ara estic ben contenta de no haver-ne comprat un altre.

    Aferradetes i bona nit!

    ResponElimina
  4. Ho endevino... ho endevino... :) espero que algun dia et surtis amb la teva...

    ResponElimina

gràcies per recollir paraules amb mi.