diumenge, 6 de maig del 2012

Pensaments des del llit

                                                 
                                      Tanco els ulls:
                                       respiro la teva pau
                                       em banyo en la teva llum
                                       em perdo  en els teus misteris...













 

Despertes llegendes
d'udols entre canis lupus
mentre algun adolescent temorenc
et contempla  vora el foc de camp,
d'altres naveguen  pels somnis d'amor,
que  tu  guardes gelosament en el teu cercle.



4 comentaris:

  1. Quina lluna eh? la d'ahir a la nit. Gran i preciosa. Des de casa també la vaig veure una mica emboirada... més que amb un núvol davant com difuminada per núvols molt prims.

    M'hagués agradat veure-la des del llit, però no em quedava dins del radi de visió i vaig haver de sortir al carrer.

    Un post molt bonic! Fotos i paraules.

    Una abraçada.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Es un privilegi, disfrutar de les nits de lluna plena des del llit, per moltes raons...;)Jo esperava poder veure-la sortir darrera cabrera, que havia de ser quan es veia més a prop, però vaig fer tard.
      M'agrada que t'agradin les fotos i les paraules. Em costava adormir-me i ...
      Una abraçada

      Elimina
  2. Montse, veig que som molts els que aquests dies ens hem acabat d'enamorar d'aquesta lluna fantàstica...Feia molt de temps que no l'havia vist igual i no vaig baixar la persiana fins molt tard, perquè la seva claror m'embolcallés tota...Boniques les fotos.
    Petons.

    ResponElimina
    Respostes
    1. No hi ha res com un bon bany de llunya. Volia fer-les de més a prop i una mica abans per agafar-la més grossa, però la càmera es la que hi ha....

      Elimina

gràcies per recollir paraules amb mi.